Loading

Copilarie FURATA!!!

  • In ziua de azi copilaria este furata de catre marii giganti de pe piata comerciala!

  • Copiii din societatea de astazi sunt transformati de media dupa bunul plac al marilor corporatii care au targetul cei care isi traiesc copilaria! Datorita frustrarilor intentionat acumulate, copiii cad prada complexului de inferioritate datorita transformarii in consumatori de mici. Influenţati de reclame, de modă şi de stilurile de viaţă promovate de media şi propagate de anturaj, noile generaţii se încolonează involuntar în tendinţele de consum, iar copilăria de astăzi are tot mai puţine puncte comune cu universul în care se formau copiii în urmă cu două decenii.

  • Acum apartenenta la un grup se face pe baza brandului cu alte cuvine ce haine ai ce masini ai, am ajuns sa judecam omul dupa brandul care il cumpara! Acum cumperi un tricou, te duci la Mall si cumperi Nike datoria imprimarii in subconstient ca daca ai haine din piata la 20 de lei esti exclus din grup! Daca esti exclus atunci acei prieteni nu te merita! Inainte apartenenta la un grup se facea pe niste criterii ideologice sau intelectuale.Acum BRANDUL DECIDE!!!


  • Scara de valori este schimbata in mod intentionat de catre marile corporatii, practic se inlocuieste percepţia faptului ca propria persoana nu este valoroasa în sine, ci numai impreuna cu branduri asociate. Lipsa respectului de sine face un om sa se ascunda in spatele unor haine de firma si masini de lux pentru a-i creste respectul de sine!Acum oamenii sunt valorizaţi de către ceilalţi după o serie de indicatori externi: bunurile pe care le au, modul în care se îmbracă, alegerile pe care le fac - respectiv apartenenta la grup prin consum, si nu dupa cum ar trebuie dupa niste criterii morale, etice, ideologice sau intelectuale!

Loialitatea faţă de branduri începe de la 2 ani, iar la 3 ani copiii pot recunoaşte 100 de mărci. Reamintesc ca in Romania ca si in America gradinita este obligatorie de la 3 ani pentru transformarea lor ireversibila in workoholici consumeristi. Abia de la vârsta de 8 ani copiii pot realiza că publicitatea poate fi neadevărată.

Copiii cu vârste cuprinse între cinci şi opt ani sunt responsabili pentru aproximativ 41% dintre vânzările din SUA şi Canada, relevă CARU. Astfel motorul economiei vestice este dat de catre plozi. Intelegeti de ce sunt promovate toate vedetele cu burta la gura iar nasterile sunt atat de mediatizate ?Actorii primesc bani sa nasca public exact asa cum primesc bani sa apara la unele petreceri si cluburi. Reclama se bazeaza pe mimetism, monkeys see, monkeys do...(extras studiu social SUA)


  • Ileana Lazariuc Tiriac, Monica Columbeanu, Andreea Marin etc. sunt catecva care au primit bani pentru a naste LIVE!

Când copiii fac presiuni, adulţii simtindu-se invinovatiti datorita faptului ca sunt ocupati cu munca si cu achitarea creditelor - cedează la insistenţele micutilor neglijati



0 comentarii: